Forum dla Fanów Bakugan
Wodne Tornado: Dodaje 50 pkt mocy bakugaowi Aquosa. CENA:100zł
Ognista Strzała: Dodaje 60 pkt mocy bakuganowi Pyrusa. CENA:110zł
Ostrze Cienia: Dodaje 80 punktów Bakuganom Darkus. CENA:120zł
Karta Przeciwne moce: Połączenie przeciwstawnych domen
(Aqos/Subtera, Darkus/Pyrus, Ventus/Haos), dodaje 100 pkt domenie gracza który użył karty.CENA:400zł
Karta Trójwęzłów: Połącznie trzech domen
(Pyrus/Aquos/Haos, Darkus/Ventus/Subtera), dodaje 200pkt. CENA:1000zł
Iluzja Wody: Pozwala na przemieszczenie bakugana na inną
kartę otwarcia, blokuje aktywacje kart otwarcia.(Dla Aquosa) CENA:500zł
Syreni Śpiew: Tą kartę może użyć tylko Syrenoid,
niszczy innego bakugana, niemożna tego ominąć. CENA:500zł
Ruchome Piaski: Odejmuje 50 pkt bakuganowi przeciwnika,
niszczy efekty kart otwarcia.(Dla supterry) CENA:150zł
Super Ostrzał: Używa Laserman, pozwala zaatakować
bakugana na wrogim polu dodając Lasermenowi 40pkt. CENA:100
Zatruty Kieł: Przenosi 50pkt z wrogiego bakugana na twojego,
jak wrogi bakugan wygra i będzie jeszcze walczył to jego moc będzie
spadała o 10 póki nie przestanie walczyć. CENA:250zł
Zdmuchnięcie: Pozwala przenieść wrogiego bakugana na wybrane pole. CENA:100
Trąba Powietrzna: Odejmuje powoli punkty przeciwnika,
na początek odejmuje od 10, potem 20,30,40,itp... odejmowanie rośnie co
kolejkę o 10pkt!(Dla Ventus)CENA:200zł
Uderzenie: Niszczy Kartę Otwarcia. CENA:150zł
Blokada: Blokuje karte super mocy przeciwnika(nawet w chwili użycia). CENA:350zł
Meteoryt Pyrusa: dodaje 80pkt do bakuganów Phyrusa. CENA:150zł
Marionetka: Może jej używać Mantris, przenosi bakugana na
inne pole, lub podłożyć go pod ostrzał. CENA:150zł
Ognisty Rzut: Może jej używać Mantris, przenosi bakugana na inne pole. CENA:150zł
Karta Przeciw Mocy: Odbija Super Moc. CENA:700zł
Ogień Saurusa: Dodaje 50 pkt Saurusowi. CENA:100zł
Waga dwóch Dusz Moc: 2 bakuganów łączy się. CENA:3500zł
Karta Mocy: Dodaje 100pkt bakuganowi. CENA:150zł
Karta Tsunami: pozwala zniszczyć bakugany przeciwnika
tyle ile się ma bakganów Aquosa na polu bitew. CENA:3000zł
Siła Smoka: Wyłącznie dla dragonoida, zwiększa siłe o 150,
ale na jeden atak! CENA:250zł
Złote Pazyry: Wyłącznie dla Tigrery, zwiększa siłe o 150. CENA:250zł
Giga Uderzenie: Wyłącznie dla Gorema, zwiększa siłe o 150. CENA:250zł
Szybki atak: Wyłącznie dla Preyasa. Zwiększa siłe o 130. CENA:230zł
Prawy Gigant: Wyłącznie dla Cykloida. Zwiększa siłe o 150. CENA:250zł
Lewy Gigant: Wyłącznie dla Cykloida. Niszczy kartę otwarcia, dezaktywuje super moc. CENA:250zł
Promień cienia: Wyłącznie dla Hydranoida. Zwiększa siłe o 150. CENA:250zł
Powietrzny atak: Wyłącznie dla Skyress. Zwiększa siłe o 150. CENA:250zł
Burza Piór: Dla Harpus, dodaje 150 punktów siły. CENA:250zł
Twarz Wściekłości: Wyłącznie dla Fortrissa. Zwiększa siłe o 250. CENA:1 500zł
Twarz Żalu: Wyłącznie dal Fortrissa. Blokuje wszystkie wybrane karty otwarcia.CENA:1 500zł
Twarz Spokoju: Wyłącznie dla Fortrissa. Podwaja działanie wszystkich przyjaznych kart super mocy!.CENA:1 500zł
Trąbo atak:Wyłącznie dla Tuskora. Swoja traba morze zaatakowac sasiednie karty przeciwnika (tylko jedna) CENA:700zł
Purpurowy Wir: Przenosi bakugana na inne pole.(Dla Ventus) CENA:100zł
Chaos Serca Ciemności: Karta dla Hydranoida, Hydranoid
miota we wszystkich kulami cienia i moc wzrasto o 50
(czyli atakuje stwory z innych kart). CENA:350zł
Tornado Ognia: Dodaje 50 pkt mocy jednemu bakuganowi domeny Pyrusa. CENA:150zł
Ognista Tarcza: Dodaje 180 pkt mocy i blokuje karte otwarcia.(Dla Pyrusa) CENA:550zł
Szlachetny Zielony Wiatr: Dla Domeny Ventus. Dodaje 150 pkt mocy i blokuje
karte otwarcia(Pozwala na podróżowanie między kartami). CENA:600zł
Moc Darkusa: Dodaje 100 pkt mocy(odejmuje rywalowi 20 pkt mocy co ture).(Dla darkusa) CENA:300zł
Pustynia: Dodaje 150 pkt mocy.(Dla SUpterry) CENA:250zł
.
Siła Aquosa: Dodaje 150 pkt moczy. CENA:250zł
Zbroja Chaosu: Dodaje 180 pkt mocy i blokuje karte
otwarcia(osłabia bakugana rywalo o 50 pkt).(Dla Chaosu) CENA:1500zł
Zamrożenie haosu Tylko dla bakuganów haosu, zatrzymuje walke i pozwala dorzucic kolejnego bakugana.CENA:900zł
Splot Słoneczny:Dezaktywuje karte super mocy przeciwnika oraz blokuje jego karte otwarcia. CENA:1500zł
Karta Anty Super Mocy: Dezaktywuje wybraną
karte super mocy(tylko dodającą pkt mocy). CENA:300zł
Karta Zagłady: bakugany zniszczone
lądują w wymiarze zagłady z którego juz nie powrocą. CENA:10 000zł
Zielone Tornado-Tylko Dla Ventus. Odejmuje 120G Od Przeciwnika i Daje Je Bakuganowi Domeny Ventusa CENA:250
Zamiana: Zamienia Domenę Bakugana i dodaje [100] pkt. Dla Wyberanego Bakugana (Tylko Dla Bakuganów Zmiennej Domeny) CENA:500
Dry World: Przeciwnik nie może używać kart super mocy dla Aquosa, przenosi 200 Gs z przeciwnika na Abisa Omege. CENA: 1000
Spinal Saucer: Odejmuje przeciwnikowi 200 Gs. Altair CENA: 500
Mega Shield: Dodaje 200 Gs do Altair. CENA: 500
Thunder Booster: Przenosi 300 Gs z przeciwnika do Altair. CENA: 750
Thunder Flare: Przenosi 200 Gs z przeciwnika do Altair. CENA:600
Shock Cannon: Dodaje 500 Gs do Altair CENA:1000
Vermillion Jet Black: Przenosi 300 Gs z przeciwnika do Atchibee. CENA:750
Shock Down: Cofa do ręki bakugana przeciwnika i dodaje 100 Gs z każdego przeciwnika. Anchorsaur CENA:750
Power Eraser: Przenosi 300 Gs z przeciwnika do Anchorsaur. CENA:750
Spark Protection: Blokuje Karty Super Mocy użyte przez przeciwnika. CENA:850 Anchorsaur
Magnerius: Anuluje karty super mocy użyte przez przeciwnika. CENA: 850 Atmos
Typhoon Chase:Dodaje 100 Gs do Atmos. CENA: Brak (nie można kupić błąd moderatora)
Manictus Magical: Anuluje użyte przez przeciwnika super mocy i dodaje 200 Gs do Mega Brontes.CENA: 1000
Luny Magical: Przenosi 200 Gs z przeciwnika na Mega Brontes.CENA: 500
Ghost Cell: Odejmuje 100 Gs przeciwnikowi. Brontes.(Darkus)CENA: 350
Darkus Scythe: Odejmuje 200 Gs przeciwnikowi. Brontes.(Darkus)CENA: 500
Darkus Howl Trigger: Przenosi 200 Gs z przeciwnika na Brontes.(Darkus)CENA: 750
Desert Python: Dodaje 200 Gs do Mega Brontes.CENA: 500
Aurora Dimension: Dodaje 100 Gs do Brontes i Dynamo.(Darkus)CENA: 350
Burning Dragon:Dodaje 200 Gs do Neo Dragonoid.CENA: 500
Burning Tornado:Przenosi 200 Gs z przeciwnika do Neo Dragonoid.CENA: 750
Fire Tornado: Przenosi 100 Gs do Neo Dragonoid.CENA: 500
Fire Shield: Odejmuje przeciwnikowi 100 Gs. Neo DragonodidCENA: 350
Burst Shield: Przenosi 200 Gs z przeciwnika do Neo Dragonoida. 750
Tornado Barrier: Blokuje karty super mocy przeciwnika i odejmuje mu 100 Gs. Neo Dragonodi 950
Strike Dragon: Przenosi 400 Gs z przeciwnika do NEo Dragonoida. 1200
Dragon Contender:UStawia poziom mocy przeciwnika do podstawowego i dodaje 600 Gs do Neo Dragonoid. 1800
Maximum Dragon:Przenosi 500 Gs z przeciwnika do Neo Dragonoid 1400
Power Merge: Przenosi 100 Gs z przeciwnika na Clawcera. 350
Knuckle Vulcan: Dodaje 200 Gs do Dryoid. 500
Ray Blade: Dodaje 200 Gs do Dryoid. 500
Mars Shield: Odejmuje przeciwnikowi 300 Gs i dodaje 500 Gs Dryoidowi. 900
Murasame Blade: Dodaje 300 Gs do Dryoid. 650
Murasame Arrow: Odejmuje 300 Gs przeciwnikowi. Dryoid 650
Land Shutter: Przenosi 200 Gs z przeciwnika na Dryoida i blokuje karte otwarcia. 800
Trance Sword: Blokuje używanie kart super mocy przez przeciwnika. Dryoid 850
Pyrus Spear: Dodaje 200 Gs do Fencer. 500
Freeze Jam: Dezaktywuje karty super mocy rzucone przez przeciwnika. Freezer 850
Anti Darkus: Blokuje karty Darkusa. Freezer 700
Darkus Slave: Odejmuje 400 Gs przeciwnikowi. Foxbat 800
Darkus Beagilita: Odejmuje 300 Przeciwnikowi. Foxbat 650
Photon Tail: Odejmuje przeciwnikowi 300 Gs. Hades 600
Phaser Trident: Przenosi 300 Gs z przeciwnika na Hadesa. 900
Saurer Cannon : Dodaje 900 do Hadesa ale tylko na 1 ture. 2000
Full Burst: Dodaje 1000 do Hadesa ale tylko na 1 ture. 2500
Chaos Leap Sting: Odejmuje przeciwnikowi 200 Gs i dodaje Hadesowi 100 Gs. 900
Destroy Vanish: Redukuje poziom mocy przeciwnika do 0. Hades 2500
Death Trident: Przenosi 300 Gs z przeciwnika do Hadesa. 900
Mirror Ghost: Nie można atakować Hammersaura przez 2 tury. 800
Flash Glow: Anuluje karty super mocy przeciwnika. Hammersaur 800
Crush Hurricane: Przenosi 100 Gs z przeciwnika do Hammersaura. 400
Wind Power: Soaring Strike Shot: Przenosi 200 Gs z przeciwnika na Ingram. 550
Continuous Dance Phoenix Position: Odejmuje 200 Gs przeciwnikowi. Ingram 400
Shadow Echo: Odejmuje 200 Gs każdemu przeciwnikowi. Ingram 650
Armored Victory: Anuluje Karty super mocy przeciwnika i dodaje 200 Gs do Ingram. 1100
Thunderbolt Torrential Wind: Dodaje 200 Gs do Ingram i Hylasha. 650
Armored Mega Dome: Dodaje 200 Gs do Ingram. 650
Double Fangs Jade Wind Shot: Dodaje 200 Gs do Ingram i Hylasha. 650
Ventus Air Saw: Odejmuje 200 Gs przeciwnikowi. Klawgor i Leefram 650
Hunter Whip: Odejmuje 200 Gs przeciwnikowi. Macubass 650
Radiant Claw: Dodaje 200 Gs do Macubass. 650
Battle Composition: Odejmuje przeciwnikowi 400 Gs. Macubass 1000
Saber Barracuda: Dodaje 300 Gs do Macubass. 800
Moby Cannon : Dodaje 400 Gs do Macubass. 1000
ABSIDS: Przenosi 400 Gs z każdego przeciwnika do Macubass. 2000
Marina Cavitation: Blokuje karte otwarcia przeciwnika. Macubass 1000
Depth Dive: Blokuje karty super mocy przeciwnika. Macubass 1000
Mauser Barracuda: Odejmuje 300 Gs przeciwnikowi. Macubass 800
Blue Morbus: Odejmuje 300 Gs przeciwnikowi. Macubass 700
ABSIDS TR 2: Przenosi 500 Gs z przeciwnika na Macubass. 1200
Skid Roa: Dodaje 200 Gs do Mega Nemus. 500
Raven Lore: Przenosi 100 Gs z przeciwnika do Mega Nemus. 500
Shade Cocoon: Blokuje karty super mocy przeciwnika. Mega Nemus 1000
Spark Roa: Przenosi 300 Gs z przeciwnika na Mega Nemus. 1000
Corona Hole: Odejmuje 300 Gs przeciwnikowi. Mega Nemus 700
Bolting Arrow: Odejmuje 200 Gs przeciwnikowi. Mega Nemus 500
Ancient Glow: Przenosi 200 Gs z przeciwnika na Mega Nemus. 800
Tri-Gunner: Dodaje 300 Gs do Percival. 650
Night Explorer: Odejmuje przeciwnikowi 300 Gs. Percival 650
Misty Shadow: Przywraca moc przeciwnika do poziomu podstawowego. Percival 1500
Darkus Driver: Dodaje 200 Gs do Percival. 500
Black Maiden: Anuluje karty super mocy przeciwnika. Percival 1000
Darkus Thunder: Odejmuje 200 Gs przeciwnikow i dodaje 300 Gs do Percival. 1000
Battle Marionette: Przenosi bakugana przeciwnika do gry. Percival 1000
Glow Shield: Na Rafflesiana nie można rzucać kart super mocy. 800
Mirror Window: Przeciwnik nie może używać kart super mocy i za każdy atak traci 50 Gs. Rafflesian 850
Glow Roa: Dodaje 100 Gs do Rafflesian 250
Subterra Spartan: Dodaje 200 Gs do Scraper. 450
Subterra Gravity: Dodaje 500 Gs do Scraper. 1100
Haos Sheria: Dodaje 500 Gs do Spindle. 110
Pyrian Singe Blade: Dodaje 100 Gs do Verias. 250
Darkus Ante: Bakugany Darkusa nie mogą używac super mocy. Verias 850
General Quasar: Dodaje 200 Gs do Viper Helios. 500
Void Stream:Odejmuje 400 Gs przeciwnikow. Viper Helios 800
Melt Stream: Odejmuje 200 Gs przeciwnikowi. Viper Helios 500
Nova Spiral: Anuluje super moce przeciwnika. Viper Helios 1000
Nova Defenser: Odejmuje przeciwnikowi 400 Gs i dodaje Viper Heliosowi 200 Gs. 1000
Maximum Quasar: Dodaje 300 Gs do Viper Helios 700
Power Winder: Odejmuje 200 Gs przeciwnikowi. 500
Gun Lock: Dodaje 200 Gs do Thunder Wilda. 500
Volcano Hammer: Dodaje 200 Gs do Thunder Wilda. 500
Clay Wall: Ustawia poziom mocy przeciwnika do podstawowego i dodaje 200 Gs do Thunder Wilda. 2000
Sand Beast: Anuluje karty super mocy przeciwnika. Thunder Wilda 1000
Quick Sand Hole: Odejmuje przeciwnikowi 200 Gs. Thunder Wilda 500
Molten Rock: Anuluje karty super mocy przeciwnika i przenosi z pzeciwnika 200 Gs to Thunder Wilda. 1500
Iron Plate: Odejmuje 200 Gs przeciwnikowi. Thunder Wilda 500
Copycat: Kupiuje karty super mocy przeciwnika. Thunder Wilda 1500
Ground Borting: Dodaje 400 Gs do Thunder Wilda. 1000
Ground Dentinator: Przenosi 200 Gs z przeciwnika do Thunder Wilda. 750
Hybrid Cannon: Dodaje 100 Gs do Wired. 250
Shower Harpoon: Dodaje 200 Gs do Wired. 500
Gaia Luze: Ustawia poziom mocy przeciwnika do podstawowego i przeciwnik nie może używac kart super mocy Subterry, Aquosa i Haosu. (Subterra) Elico 2000
Acurus: Elico może używać mocy wszystkich atrybutów i odejmuje 100 Gs przeciwnikowi. (Subterra) 750
Trick World: Moc przeciwnika spada do 100. Elcio 1300
Drill Blow: Dodaje 200 Gs do Elico i odejmuje 100 Gs przeciwnikowi 700
Flash Freeze: Anuluje super moce przeciwnika. (Haos) 1000
Scramble Zwei: Podwaja poziom mocy Elico i odejmuje przecienikowi 400 Gs. 2500
Giga Armor: Przenosi 300 Gs z przeciwnika do Aluze. 1000
Thunder Stripper: Odejmuje 400 Gs przeciwnikowi. Aluze 800
Sling Boomerang: Odejmuje 400 Gs przeciwnikow. Aluze 800
Blaster Bind: Dodaje 200 Gs do Aluze. 500
Air Lance: Odejmuje 200 Gs przeciwnikowi. Aluze 500
Dora Cannon: Dodaje 400 Gs do Aluze. 800
Drive Storm: Anuluje super moc przeciwnika i odejmuje 300 Gs przeciwnikowi. Aluze 1000
Mega Bind: Dodaje 300 Gs do Aluze. 750
Odin Shield: Blokuje używanie super mocy. 1000
Tempest Arrow: Przenosi 300 Gs z przeciwnika na Boriates. 800
Fire-bolt Axe: Przenosi 300 Gs z przeciwnika na Boriates. 800
Muzzle Lancer: Odejmuje przeciwnikowi 200 Gs. Boriates 500
Volt Shooter: Odejmuje 200 Gs przeciwnikowi. Boriates 500
Vector Phalanx: Dodaje 400 Gs do Boriates i Hexstar. (Tylko połączony Boriates z Hexstar) 1000
Olympus Cannon: Dodaje 1000 Gs do Boriates. 3000
Twin Horn Pulsar :Przenosi 400 Gs z przeciwnika do Farbros. 1000
Fire Spartan:Przenosi 300 Gs z przeciwnika do Farbros. 800
Super Cell:Przenosi 500 Gs z przeciwnika do Farbros. 1400
Garland Claw:Dodaje 300 Gs do Farbros. 750
Shadow Blast:Przenosi 500 Gs z przeciwnika do Farbros. 1400
'Meteor Driver': Dodaje 500 Gs do Farbros. 950
Shiny Orichalcum:Anuluje karty super mocy przeciwnika. Farbros 1000
Gallium Shield: Redukuje poziom mocy przeciwnika o połowę. Farbros 1300
Close Flame:Odejmuje 200 Gs przeciwnikowi. Farbros 500
Ground Breaker: Blokuje karty otwarcia przeciwnika. Farbros 1000
Shadow Crowley:Odejmuje 400 Gs każdemu przeciwnikowi. Farbros 750
Hyped Cell:Odejmuje 500 Gs wszystkim przeciwnikom i Dodaje 700 Gs do Farbros. 1800
Hellion Breath:Blokuje używanie kart super mocy przez przeciwnika i dodaje Farbrosowi tyle Gs ile wynosi podstawowy poziom mocy bakugana przeciwnika. 1200
Ice Burst: Blokuje wszystkie nie mechaniczne bakugany. 2500
Twin Horn Phaser:Odejmuje 400 Gs każdemu przeciwnikowi, i dodaje 400 Gs do Farbros 1700
Indigo Nightmare: Dodaje 300 Gs do Alpha Hydranoid. 500
Death Trident (Terminal Trident/Trident of Doom): Odejmuje 300 Gs przeciwnikowi. Hydranoid 500
Destroy Vanish (Destruction Grind): Ustawia poziom mocy przeciwnika do 0 . Hydranoid 3000
Chaos Leap Sting: Odejmuje 200 Gs przeciwnikowi i dodaje 100 Gs Hydranoidowi. 500
Lash and Blast Extreme: Anuluje super moc przeciwnika. 400
Blinding Spice: Anuluje wszystkie super moce przeciwnika. Hydarnoid 1000
Karty Syntezy:
Shoo Dragonfly: Odejmuje 200 Gs przeciwnikowi. Dryoid 500
Demon Grip Geki: Odejmuje 300 Gs z każdego przeciwnika, i dodaje 300 Gs do Dryoid. 1000
Restu Lightning: Dodaje 400 Gs do Dryoid. 800
Mega-Barrel buster: Przenosi 200 Gs od przeciwnika do Boriates. 750
Flow Skylight: Zamienia poziom mocy G z przeciwnikiem. Wymagania są Shade Cocoon musi być aktywne i różnica energii musi być powyżej 500 GS. Nemus 2000
Aero Aegis: Unieważnia karte super mocy przeciwnika. Aluze 500
Pyrus Slayer: Dodaje 300 Gs do Neo Dragonoid i odejmuje 100 Gs od przeciwnika. 600
Dragon Clash: Przenosi 400 Gs od przeciwnika Neo Dragonoid. 1000
Omega: Dodaje 200 Gs do Viper Helios. 500
Final Demolition: Dodaje 100 Gs do Alpha Hydranoid. 300
Offline
Dobry Gracz
Kupiłem Lasermana, a on tak w punktach jest słaby, ale powinna do niego być karta Strzał Lasermana, właśnie dlatego kupiłem tego bakugana.
Offline
Do Niego Jest
Super Ostrzał: Używa Laserman, pozwala zaatakować
bakugana na wrogim polu dodając Lasermenowi 40pkt. CENA:100
Ale powiedz ile dodaje ta karta itp to wtedy ją dodam.
Offline
zamówienia składamy w sklepie nie tu ale ok zamówienie przyjęte
Offline
Dobry Gracz
Bym się bardzo cieszył, jakbyś dodał kartę Joker nocy (tylko dla darkusa) Gracz (Gracz domeny Darkus) jej użyje to automatycznie wygrywa jedną turę.
Offline
eee to jest takie takie złe no ale pomyśał bym o tym jak byś to dał do propozycje zmiany forum
Offline
Indigo Nightmare: Dodaje 300 Gs do Alpha Hydranoid. 500 x2
Chaos Leap Sting: Odejmuje 200 Gs przeciwnikowi i dodaje 100 Gs Hydranoidowi. 500
Blinding Spice: Anuluje wszystkie super moce przeciwnika. Hydarnoid 1000
Offline
Nie Rozmuniecie Że Zamówienia Robi Się w Sklepie... Nie Potwierdzę Tego Do Póki Nie Będzie w Odpowiednim Wątku
Offline
Zdenerwuję Się, Grrrrrrrrrrrrrr, do Cholery Jasnej Zamówienia Składajcie w Sklepie
Offline
Dobry Gracz
Mam wątpliwości co do kart:
Promień cienia (tylko dla Hydranoida)
Super ostrzał (dla lasermana)
Przecież jeżeli np. Laserman by miał 390 a jego przeciwnik 290 i jeżeli laserman użyje super ostrzały, to powinien zniszczyć bakugana, a nie tylko że ta karta dodaje punkty, z resztą sama nazwa mówi że SUPER OSTRZAŁ tak samo karta promień cieni jeżeli Hydranoid ma więcej punktów mocy od przeciwnika i użyje promienia cieni to powinien go wyeliminować a nie też że tylko pkt dodaje.
Offline
Tak A Nie Przyszło Ci Do Głowy Że Wrogie Bakugany Mogą Uniknąć Ataku... a Po Za Tym To Jest Forumowe PBF a Nie Jakaś Prawdziwa Gra Na Śmierć i Życie...
Offline